1Beperkingen van het traditionele model van bijles na school
De leerkrachten moeten hun huiswerk op hun bureau afmaken.Studenten kunnen alleen hun handen om hulp tillen.Onderwijzers moeten vaak heen en weer gaan tussen verschillende bureaus om individuele vragen te beantwoorden.waardoor sommige studenten lang moeten wachten., en de begeleidingsdoeltreffendheid is aanzienlijk verminderd.
Belemmerde leervooruitgang: Wanneer de leraar de school tijdelijk verlaat, zal de bijles na school worden onderbroken, wat rechtstreeks van invloed zal zijn op de algemene leervooruitgang.
2Innovatie door interactieve whiteboards
Meer gevarieerde bijlesvormen
Onderwijzers maken ten volle gebruik van de opnamefunctie van interactieve whiteboards om videocursussen zorgvuldig te produceren.diepgaande analyse van gemeenschappelijke problemen van studenten, en de inhoud is verfijnd en gericht.
Studenten kunnen op elk moment na de les de video bekijken om het herhaaldelijk te bekijken, net als met een "exclusieve privéleraar", kennis leren op elk moment, overal en leerhindernissen overwinnen.
Het interactieve Qtenboard-whiteboard van Shenzhen Qunmao Display Technology Co., Ltd. heeft in dit verband unieke voordelen.maar heeft ook heldere videobeelden en uitstekende geluidskwaliteitHet kan elk detail van de uitleg van de leraar nauwkeurig vastleggen, inclusief het schrijfproces van het bord en het markeren van de belangrijkste inhoud.zodat studenten een meeslepende leerervaring kunnen hebben als ze het terugkijken en de kennispunten beter begrijpen.
- Ik weet het niet.
Garantie van de voortgang van het onderwijs- Ik weet het niet.
Als de leraar om een of andere reden afwezig is in de klas,De vooraf opgenomen videocursus kan rechtstreeks in de klas worden afgespeeld om een soepele voortgang van het onderwijs te garanderen en het probleem van onderbreking van het onderwijs volledig te elimineren.
- Ik weet het niet.
Qtenboard interactief whiteboard presteert goed bij het afspelen van video's, ondersteunt videobestanden in meerdere formaten en speelt soepel af zonder bevriezing of schermvervorming.Het kan zorgen voor de continuïteit van de leerlingen bij het bekijken van vooraf opgenomen cursussen, net zoals de leraar ter plaatse onderwijst, zodat de voortgang van het onderwijs niet wordt beïnvloed.- Ik weet het niet.
Vermogen om op afstand te onderwijzen
- Ik weet het niet.
Met behulp van netwerktechnologie kunnen leraren via Qtenboard interactief whiteboard op afstand onderwijzen.,de vragen beantwoorden en twijfels oplossen, en het effect bereiken dat vergelijkbaar is met persoonlijk onderwijs.Studenten die in de klas verwarring ondervinden, kunnen ook tijdig begeleiding krijgen van leraren om de continuïteit van het leren te verzekeren.
- Ik weet het niet.
Shenzhen Qunmao Display Technology Co., Ltd. heeft veel R & D-inspanningen geïnvesteerd in de interactieve functie van Qtenboard interactief whiteboard,waardoor het de kenmerken heeft van lage latentie en hoge stabiliteitWanneer leraren en leerlingen op afstand met elkaar communiceren, kunnen zij snel op elkaars vragen en operaties reageren.Onderwijzers kunnen de real-time annotatiefunctie van het whiteboard gebruiken om de huiswerk of problemen die door studenten worden gedeeld rechtstreeks uit te leggen, en studenten kunnen ook onmiddellijk feedback geven over hun begrip, wat de interactiviteit en effectiviteit van het afstandsonderwijs aanzienlijk verbetert.
- Ik weet het niet.
Qtenboardinteractief whiteboard, als een krachtig werk van Shenzhen Qunmao Display Technology Co., Ltd.,heeft met zijn krachtige functies de beperkingen van het traditionele bijleslesgebruik doorbroken en tegemoet gekomen aan de behoeften van zowel leraren als leerlingenIn het kader van de informativering van het onderwijs vormen zij de nieuwe ecologie van buitenschoolse bijles opnieuw en worden zij een betrouwbare assistent voor efficiënt leren en onderwijzen.
1Beperkingen van het traditionele model van bijles na school
De leerkrachten moeten hun huiswerk op hun bureau afmaken.Studenten kunnen alleen hun handen om hulp tillen.Onderwijzers moeten vaak heen en weer gaan tussen verschillende bureaus om individuele vragen te beantwoorden.waardoor sommige studenten lang moeten wachten., en de begeleidingsdoeltreffendheid is aanzienlijk verminderd.
Belemmerde leervooruitgang: Wanneer de leraar de school tijdelijk verlaat, zal de bijles na school worden onderbroken, wat rechtstreeks van invloed zal zijn op de algemene leervooruitgang.
2Innovatie door interactieve whiteboards
Meer gevarieerde bijlesvormen
Onderwijzers maken ten volle gebruik van de opnamefunctie van interactieve whiteboards om videocursussen zorgvuldig te produceren.diepgaande analyse van gemeenschappelijke problemen van studenten, en de inhoud is verfijnd en gericht.
Studenten kunnen op elk moment na de les de video bekijken om het herhaaldelijk te bekijken, net als met een "exclusieve privéleraar", kennis leren op elk moment, overal en leerhindernissen overwinnen.
Het interactieve Qtenboard-whiteboard van Shenzhen Qunmao Display Technology Co., Ltd. heeft in dit verband unieke voordelen.maar heeft ook heldere videobeelden en uitstekende geluidskwaliteitHet kan elk detail van de uitleg van de leraar nauwkeurig vastleggen, inclusief het schrijfproces van het bord en het markeren van de belangrijkste inhoud.zodat studenten een meeslepende leerervaring kunnen hebben als ze het terugkijken en de kennispunten beter begrijpen.
- Ik weet het niet.
Garantie van de voortgang van het onderwijs- Ik weet het niet.
Als de leraar om een of andere reden afwezig is in de klas,De vooraf opgenomen videocursus kan rechtstreeks in de klas worden afgespeeld om een soepele voortgang van het onderwijs te garanderen en het probleem van onderbreking van het onderwijs volledig te elimineren.
- Ik weet het niet.
Qtenboard interactief whiteboard presteert goed bij het afspelen van video's, ondersteunt videobestanden in meerdere formaten en speelt soepel af zonder bevriezing of schermvervorming.Het kan zorgen voor de continuïteit van de leerlingen bij het bekijken van vooraf opgenomen cursussen, net zoals de leraar ter plaatse onderwijst, zodat de voortgang van het onderwijs niet wordt beïnvloed.- Ik weet het niet.
Vermogen om op afstand te onderwijzen
- Ik weet het niet.
Met behulp van netwerktechnologie kunnen leraren via Qtenboard interactief whiteboard op afstand onderwijzen.,de vragen beantwoorden en twijfels oplossen, en het effect bereiken dat vergelijkbaar is met persoonlijk onderwijs.Studenten die in de klas verwarring ondervinden, kunnen ook tijdig begeleiding krijgen van leraren om de continuïteit van het leren te verzekeren.
- Ik weet het niet.
Shenzhen Qunmao Display Technology Co., Ltd. heeft veel R & D-inspanningen geïnvesteerd in de interactieve functie van Qtenboard interactief whiteboard,waardoor het de kenmerken heeft van lage latentie en hoge stabiliteitWanneer leraren en leerlingen op afstand met elkaar communiceren, kunnen zij snel op elkaars vragen en operaties reageren.Onderwijzers kunnen de real-time annotatiefunctie van het whiteboard gebruiken om de huiswerk of problemen die door studenten worden gedeeld rechtstreeks uit te leggen, en studenten kunnen ook onmiddellijk feedback geven over hun begrip, wat de interactiviteit en effectiviteit van het afstandsonderwijs aanzienlijk verbetert.
- Ik weet het niet.
Qtenboardinteractief whiteboard, als een krachtig werk van Shenzhen Qunmao Display Technology Co., Ltd.,heeft met zijn krachtige functies de beperkingen van het traditionele bijleslesgebruik doorbroken en tegemoet gekomen aan de behoeften van zowel leraren als leerlingenIn het kader van de informativering van het onderwijs vormen zij de nieuwe ecologie van buitenschoolse bijles opnieuw en worden zij een betrouwbare assistent voor efficiënt leren en onderwijzen.